• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71376
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/YOzM
+
-

کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق  در ایرانشهر

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودرو کامیون کشنده در ایرانشهر کشف و ضبط شد. 

«حیدر میرزایی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده مشکوک شدند که پس از فک پلمب و در بازرسی انجام‌شده ۲۵ هزار لیتر گازوئیل از درون تانکر کشف شد. 

وی گفت: پس از توقیف خودرو و دستگیری متهم با تحویل سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر انجام شد. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: متهم در بازجویی انجام‌شده به بارگیری سوخت از تهران به قصد خروج از کشور اعتراف کرد. 
وی گفت: در همین زمینه با توجه به اقرار متهم و مستندات موجود، شعبه رسیدگی‌کننده رأی بر ضبط سوخت مکشوفه و محکومیت ۷۳۵ میلیون و ۷۷۵ هزار ریالی قاچاقچی صادر کرد. 


پلمب 3 واحد غیربهداشتی در ایرانشهر

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲ باب نانوایی و یک باب اغذیه‌فروشی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت این شهرستان پلمب شدند. 

«مهدی صدرایی‌نسب» افزود: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر به دنبال پیگیری یک مورد اخطاریه ۴۸ ساعته یک باب اغذیه‌فروشی را پلمب کردند؛ همچنین به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی ۲ باب نانوایی غیربهداشتی را نیز پلمب شد. 
وی خطاب به فروشندگان مواد غذایی افزود: افرادی که ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارند، اخطار‌های بهداشتی را جدی بگیرند و برای رفع نقص مشکل‌های بهداشتی واحد خود تلاش کنند. 

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به افزایش دما در این فصل از سال به شهروندان توصیه کرد در تابستان از مواد غذایی بهداشتی استفاده کنند. 
وی ادامه داد: بسیاری از باکتری‌های خطرناک در فصل تابستان رشد می‌کنند.  صدرایی‌نسب از شهروندان ایرانشهری خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند یا حضوری به واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت اعلام کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید